Günlerden Perşembe

Perşembe günü aklımdasın.
Hatırlamak istiyorum yalnızca seni
Günlere inat bir zamanım var
ve sen varsın hayal tepelerimin ardında.
Sevdaya yakmışım türkülerimi
Bir kaç kıtası eksik şiirlerim
gelmeni bekliyor tamamlaman için
Bir Perşembe günü...

Yine bir Perşembe günü
Resmini çiziyorum aşkın; boğazın efkarlı sularına.
Tek renkte bin bir renk görüyorum;
senin gözlerinde gördüğüm gibi aşkı.
Korkular yakın, titrek bakışlarıma
Gelincikler var şarkı söyleyen
inleyen nağmeleriyle seher vakti
Bir Perşembe günü...

Keskin bir rüzgar esiyor dışarıda
Aşkın yaprakları uçuşuyor, hüzün mevsimi yaşayan yüreğime.
Açılıyor sonbaharında güller
Sayıyorum günleri
Ne zaman bitecek bu elem!
Ve haberim olsun ölümümden.
Sınırsızlığımı, zamansızlığımı ve seni bekliyorum
Ve günlerden Perşembe...

Yasin Onat

Yorumlar

Popüler Yayınlar